Friday, November 28, 2014

Wednesday, November 12, 2014

Mistress Angelina shows her dirty white socks
پاهای زیبای میسترس آنجلینا در این جوراب های سفید دخترانه خیلی جذاب به نظر میرسه. من حاضرم جونمو برای بوسیدن و بوییدن جورابهای چرک و کثیف این فرشته زیبا بدم!!!

Monday, November 10, 2014

Iranian Soccer Bodypaint Babe with Sneakers and Socks :)















Aisha shows her dirty socks
 


کلیپ دیدنی از بوییدن و بوسیدن جوراب دو خانم جوان

Saturday, November 8, 2014

Beautiful girl forces her slave to lick her dirty ankle socks & feet after remove her boots









این خانم جوان و دوست داشتنی با برده خودش درست مثل یک سگ رفتار میکنه و برای همین به گردنش قلاده بسته. دختر خانم جوان در حالی که زنجیر قلاده سگشو به دست گرفته پاهاشو روی شانه های اون می گذاره. برده چکمه های اربابشو باز میکنه و جوراب های سکسی و زیبای اون را مقابل صورتش می بینه. جوراب های مچی طرح دار سفید و زیبا و البته خیلی کثیف. حالا نوبت برده است که با بوسیدن و لیسیدن جورابهای کثیف و عرقی ارباب زیبا و جوانش، فرمانبرداری و مطیع بودن خودشو ثابت کنه. جوراب هایی که گویا هیچ وقت شسته نشدند...

Wednesday, November 5, 2014

  Beautiful mistress forces her slave to lick her boots and dirty sweaty socks









لیسیدن کف بوت های این دختر خانم زیبا واقعاً لذت بخشه. اما هیجان انگیزتر از اون وقتیه که پاهای قشنگش از توی بوت بیرون میاد و جورابهاش مقابل صورتتون قرار میگیره. جورابهای زیبایی که ظاهراً هیچوقت شسته نشدن و از شدت کثیفی سیاه شدن. اصلاً مهم که جورابهای میسترس چقدر کثیف و متعفن هستن. این برای یک برده باعث افتحاره که جوراب های چرک و عرقی سرورش را بو بکشه و بلیسه.