Thursday, July 17, 2014

با درود به همه دوستان عزیز
من فرهاد هستم و یک فوت فتیشم. از کودکی علاقه خاصی به جوراب دخترها داشتم. از همون بچگی خانم هایی که جوراب سفید اسپورت میپوشیدن برای من جذابیت خاصی داشتن و من ناخودآگاه به پاهای اونها خیره میشدم. همیشه یواشکی جوراب های خواهر بزرگترم رو که اونموقع دانش آموز دبیرستان بود برمیداشتم و اونها رو میبوسیدم و بو میکردم. این کار حس بسیار خوبی به من میداد که برای خودم هم عجیب و خجالت آور بود. من سالها فکر میکردم تنها آدم روی زمین هستم که چنین حسی نسبت به جنس مخالف دارم و این برای من خیلی تعجب برانگیز بود تا اینکه وقتی نوززده سالم بود یکبار وقتی تو اینترنت میگشتم به صورت کاملاً تصادفی به یک وبلاگ فارسی برخوردم که تو اون داستانی از زبان یک پسر جوان نوشته بود که برده دوست دخترش شده بود و جورابهاشو بو میکرد و پاهاشو میلیسید. همچنین تو اون وبلاگ چندتا عکس خارجی از مردانی که درمقابل خانم ها زانو زده بودند و پاهاشون رو میبوسیدن وجود داشت. من با خواندن اون داستان و دیدن اون عکس ها کاملاً شوکه شدم و حس عجیبی بهم دست داد. وقتی بعد از سالها فهمیدم جماعتی تو دنیا دقیقا علایق و احساساتی مشابه من دارند خیلی هیجان زده شدم. بلافاصله شروع به سرچ کردن تو اینترنت کردم. کاری که تو اون استادم. اون روز برای اولین بار با اصطلاح برده و میسترس آشنا شدم و مهم تر از همه اینکه علاقه خودم به بردگی برای دخترها را در وجود خودم کشف کردم. حسی که سالها به دلیل ناآگاهی مخفی مونده بود و سرکوب شده بود. برای من که خودم رو دانشجویی اهل مطالعه و تحقیق و آگاه به مسائل دنیا میدونستم باعث تاسف بود که تا اون روز از وجود چنین چیزی بی اطلاع بودم و بطور اتفاقی توی اینترنت با این مسئله که سالها باش زندگی کردم آشنا شددم! هنوز هم بعد از سالها فکر میکنم بخش عمده جامعه ما نسبت به فتیش و بخصوص فوت فتیش آگاهی خیلی کمی داره یا اصلاً نمیدونن چی هست. از طرفی متاسفانه تو مملکت ما هرچیزی را که نسبت بهش آگاهی نداشته باشن یا با سلیقه خودشون همخوان نباشه مورد تمسخر و حتی توهین قرار میدن. این مسئله از کامنت هایی که تو وبسایت ها و وبلاگ هی فتیش گذاشته میشه کاملاً مشهوده. خیلی از مردم وقتی از حس ما آگاه میشن به ما برچسب هایی از قبیل ابله ، دیوونه ، زن ذلیل ، نامرد و مایه آبروریزی میزنند و این در حالیه که در اکثر کشورهای پیشرفته و متمدن دنیا فتیش یک مسئله کاملاً شناخته شده است و کسی را به خاطر داشتن تمایلات فتیشی مسخره و تحقیر نمیکنند. امیدوارم این وبلاگ بتونه گام کوچکی باشه برای آشنایی بیشتر مردم با تمایلات به ظاهر عجیب ما. خوشحال میشم که با نظرات خودتون منو در این راه یاری بدید. در ضمن اگر مطلبی از قبیل داستان یا تجربیات و احساسات شخصی خودتون در اینباره دارید خوشحال میشم که اونها رو با دوستان خودتون درمیان بگذارید. 

2 comments:

Anonymous said...

من عاشقه این کارم

Anonymous said...

منم