Thursday, July 17, 2014

چند وقت پیش این مطلب رو توی سایت مرکز پاسخگویی به مسائل دینی دیدم. خدایا همچین هسر و همچین خواهر زنی نصیب ما کن. این بنده خدا نگرانه ببینه کارش از نظر شرعی مشکل داره یا نه!!! (که کاملاً هم مشخصه که تو سایت با ذکر هزار حدیث و آیه گفته بودن این کار از نظر شرعی مشکل داره!؟!) حالا شما انصاف بدین کجای این کار مشکل داره؟؟؟ من که اگر چنین زن و خواهرزنی داشتم پیر نمیشدم :)


با سلام
ضمن عرض ارادت و احترام
سوال اینجانب در خصوس مسئله ای میباشد که پس از تاهل برای اینجانب رخ داده است. تمنا دارم پاسخ اینجانب را ارئه فرمایید:
بنده مردی 33 ساله هستم که چند سالی است مزدوج شده ام. خواهر همسر اینجانب دختر خانمی 23 ساله مجرد و دانشجو میباشند که تمایل زیادی به مدیریت و کنترل افراد دارند و در این خصوص بسیار موفق هستند. لذا با کسب توافق و رضایت خواهرشان که همسر بنده هستند، از نفوذ و قدرت خویش برای تسلط و کنترل اینجانب استفاده نموده و با موافقت همسرم ، دستورات و اموری را جهت انجام به بنده محول میکنند بعنوان مثال مرتب سازی اتاق خواب و یا شستشوی لباس ها و سایر خدمات منزل و بنده را موظف به انجام امور خانه داری مینمایند.که این امور توسط اینجانب در طول مدتی که در منزل ایشان هستیم انجام پذیرد.
ضمنا در صورت عدم رضایت ایشان از کارها و برای تنبیه و توبیخ من، از من خواسته میشود که کارهایی را انجام دهم تا ضمن توبیخ برای دفعات بعدی نسبت به انجام کارها و دستورات دقت بیشتری داشته باشم.
بعضی از تنبیهاتی که در نظر گرفته میشود، عبارتند ازبو کردن جوراب های چرک و عرق کرده خواهر همسرم و یا لیسیدن و نگه داشتن جوراب های عرق کرده ایشان در دهان برای مدتی که ایشان اجازه دهند آنها را از دهان خارج کنم. گاهی نیز خواسته میشود تا کفش ایشان را برای مدتی بر روی صورت نگه داشته و از هوای داخل کفش تنفس کنم. بنده در حالی که در مقابل همسر و خواهر همسرم هستم مجبور به لیسیدن جوراب های چرک خواهر ایشان بعنوان تنبیه و جریمه هستم که گاها با یادآوری این نکته که ایشان باید دستور بدهند و من اطاعت کنم از جانب ایشان و همسرم مواجه میشوم.


آیا این موضوع از نظر شرعی بلا مانع است؟
با تشکر فراوان

No comments: